Zašto je gradonačelnik razočarao Rudarku

25.10.2014.

Svašta smo mi dozvolili Banditiju. I to da se šepuri gradom, i to da mu je glavna biračka baza Romi iz Resnika i zaluđene bakice s placa, i to da gradi velebne vodoskoke...

Čak sam si razmišljala da li mi smeta to što je službenim sredstvima (znači: službeni automobili grada, gorivo, cestarina, no i dva vozača s dnevnicama) prevozio mesara i veterinara svojoj majci u bosansku pripizdinu (ili hercegovačku - što je još gore jer je kilometražom dalje). To taj dio nekako ostaje u ljudskoj domeni - ma, možda bi i mi to isto...

Bi vraga.

Ja sam kroz svoj poslovni put prošla razdoblja sa službenim vozilom. NIje da sam se vozikala s njim bez reda i pameti. A kamoli odlazila na mjesta koja se ne mogu zgurati u moju poslovnu geografsku mapu.

No, da se vratimo na uprižunjenog nam najpoznatijeg gradonačelnika.

Svojedobno me ljutilo kad su na televiziji servirali slike očišćenje atletske staze (gdje je dotični navodno svako jutro u cik zore trčao krugove), dok je većina grada bila zatrpana snijegom.

Ljutilo me i to što se razmetao gradskim novcima i slao kamione love u Mostar. Jebiga, da smo bogati kao Švicarci, možda bi to bilo razumljivo, a ovako... nama neki novi porez, prirez i namet, a on "hrani" braću preko granice...

Ljutilo me i to što je zavrtio puste pare za onaj famozni tojlet od rosvraja i pustih kompjutora, a bome niti fontane nas nisu koštale malo. To su neke tako sulude cifre da se pitam koliko je ljudi omastilo brk. Čitajući podatke što su dospjeli do novina, nekako mi se čini da službe koje ga terete nisu zagreble u taj dio priče.

Odnosno dio priče koliko on sam i njegova najbliža familija "teži" - u novcu, nekretninama, pokretninama...

No, na kraju me totalno razočarao s onim slikama. Ako je slike dobio kao poklon gradonačelniku, onda one nisu njegovo privatno vlasništvo, i još k tome sakrivene u viksi.

I nekako sam lagano razočarana. Pa jebemu, ako se već stavlja šuša sa strane - onda je to bolje u dijamantima, jebeš slike. Vidjelo se i na primjeru "Lepog" kako je to nezgodno kad se počnu iznositi u javnost detalji Kraljevića i ostalih velikana hrvatskog slikarstva.

<< Arhiva >>