Nož u školi....

19.03.2008.

Svi moji govori na roditeljskim sastancima su bili vezani uz neke "normalne" stvari.

No dobro, jednom sam pokušala ušutkati jednog pijanog roditelja jer je tušio učiteljicu, a svi ostali su samo šutili (kao tip je "opasan", ma molim te)... . A pošto ja ne mogu šutjeti i pošto mi je pukao film da nas jedan zatucani alkoholizirani tip maltretira dvadesetak minuta (tu je negdje učiteljica spominjala njegov dolazak slijedeći dan na razgovor kod ravnatelja) nisam mogla, a da se ne umiješam i pomognem nastaviti roditeljski gdje je zapeo. A i da što prije odem doma jer sam stigla direktno iz blata, umazana, masna i faking ljuta....

Anyway, jučer je priča krenula jako benigno. Veli razrednica jednoj mami:

"Ma da, Marka nema u školi, još uvijek viroza?, pa nismo razriješili ono pitanje sa nožem i tko je kriv od njih trojice..."

Klinci (11) su se u svlačionici igrali s nekim nožem, pa su se nečije vezice na tenesicama porezale, pa se ne zna krivac. Marko iz "našeg" razreda, ova druga dvojica iz drugog, pa se (kao) urotili protiv ovog našeg jadnička (moram napomenuti da mali ne stvara probleme i to je prvi neki incident, pa pretpostavljaju svi da on s rezanjem nema ništa, no, ne lezi vraže)...

Tu negdje mi je para krenula na uši. I onda sam se ja umiješala u razgovor. Tražila sam objašnjenje zašto se uopće neki nož pojavio i kako će kazniti onog koji ga je donio!

Jer, ako imamo hrpu djece - oni će se eventualno poguravati, lupiti, ošamariti, štoliveć...

Ako u takvu situaciju ubacimo i jedan nož(ić?), onda se može svašta desiti...

Na kraju je ispalo da tih noževa ima i malo previše u jednoj osnovnoj školi i da to nije prvi slučaj. Na svu sreću, za sada je ostala "šteta" samo par žniranaca, a slijedeći put.....?????

<< Arhiva >>