Iznajmljivanje stana - audicija

14.01.2008.

Nisam ni mislila da je trenutak kada čovjek da u novine da iznajmljuje stan tako stresan. Sve je počelo još jutros. Zvoni mobitel. Tada jedan od mnogih u nizu...

Uvjet - da su ljudi "normalni", koliko god to čovjek može procjeniti, da žele stan na dulje vrijeme (znači da im nije top maxi cijena, a da im je hića, pa će kod mene ostati samo onih dva mjeseca što ušićarim pare unaprijed) i da nije hrpa studentarije - više od komada 2 (sorry svi studenti, ali mislim da ne znate cijeniti ni svoje ni tuđe dok god ne počnete zarađivati za svoj kruh) i da mi se na oko svide (he he, ovo neću komentirati)...

Rezultat:

- 2 cure (studentica + zaposlena) - zove otac "izvana" i garantira za njih (he he, odgovorih mu da je samo otac i da on ne može ništa garantirati)
- 2 studentice (zvuči simpa preko telefona)
- gosp. srednjih godina, o njemu ništa ne znam (zvala neka žena sa skrivenog broja telefona)
- 2 radne cure
- cura + dečko (cura simpa, u užem izboru!)
- brat + sestra (taj je prvi zvao, pa sam još bila jako odmorna za razgovor)
- frajer (radi) + sestrična (rekoh mu da mi ne laže, meni cura ne smeta, no on me uvjeravao da je familija u pitanju)
- 2 cure (rade, zvao neki frajer u njihovo ime)
- frajer + cura (zaboravih kako cura zvuči, ona je zvala)
- 2 srednjovječne žene (?), traže polunamješten stan, otpadaju
- 2 frajera (ovaj s telefona je zvučao jako "ženskasto", meni ne smeta)
- 2 cure + 1 dečko (frajer zvao) - previše ljudi u malom stanu
- 2 dečka + cura

I za kraj, gospođa s malim djetetom - rekoh svima da ona ima prednost jer ja kao osoba sa 10 - godišnjim podstanarskim iskustvom njoj dajem prednost i jedan bračni par koji mjesec dana ima posla u Metropoli, pa daju duplo za taj smještaj.

O saborskim zastupnicima neću ni zboriti. Pst!

Da vidim vas - koga bi odabrali???

(i sad ti Viola samo meditiraj nad stanom - ode on na bubanj!!)

<< Arhiva >>