Fensi sranje...

19.12.2007.

Jučer me odvelo, jelte Guzda u famozni People's. Bili u blizini, a on je tamo svojedobno pio kavu jer mu frend radi u blizini. Puuno kasnije se kafić pojavio na spiskovima fensi kafića - restorana.

Da ne duljim, situacija je bila slijedeća:

- po danu je kafić lagano "prašnjav". Tome očito pogoduje loša ventilacija (ili gazda špara pa ju ne uključi kako se spada)

- fotelje, tabure-i i sofe su ugodne za mlađu raju. Ono nešto "fensi" middleage poslovnjaka se gužvalo pokušavajući sjediti udobno (udobno ti je na takvoj sofi samo doma pred televizorom, ali tamo se zavališ kako ti se sprdne i ne moraš razmišljati da li je to sex-i ili ne)

- konobar ti da fore da si "malo razmisliš". Uspjeli smo ga dozvati tek nakon podmetanja nogu (figurativno rečeno).

- konačno je stigao naš naručeni Nes. Izvana je izgledao kao pravi, iznutra hladan kao led. Pošto sam imala već nekih okršaja tokom dana na drugim mjestima, bilo mi je neugodnjak inzistirati na drugoj kavi. My mistake.

- plaćanje - solarno, ali bez računa. Tu sam opet pregrizla jezik da budem fina curica.

Sve u svemu, jebali vas fini kafići. Nit sam popila poštenu kavu, nit mi je bilo lepo.. mad

<< Arhiva >>