Umirovljenici vol 2 by Rudarka

05.03.2024.

Upravo sam pročitala članak u kojem se spominje odbijanje putnih troškova na račun HZZO pošto umirovljenici imaju besplatni prijevoz vlakovima. rolleyes

S obzirom da se radi o odlasku na rehabilitaciju između Osijeka i Bizovca, te da je željeznička stanica u Bizovcu udaljena jedno dvadesetak minuta hoda zdravog čovjeka - ludilo! naughty

Ne znam detalje o starosti dotičnih umirovljenika niti njihovoj mobilnosti - državni nam je birokratski aparat ludilo. blabla

Samo da napomenem da je za bilo koju iole ozbiljniju poziciju u tom istom aparatu potreba sigurnosna provjera, dok je za prvog čovjeka državnog tužilaštva nije potrebno - jer kakti postoji neka rupa u zakonu, baš smo prava banana država. Uz dužno poštovanje dijelu afričkih država. no

Da se vratim na svoj prethodni post. Ne znam zašto su neki pomislili da ne znam za prijevremeno rješenje - no vjerujte, nisu mi ga dali. No, bilo pa prošlo. wink

Uglavnom, za gore famoznu povlasticu besplatne vožnje vlakom zatražila sam svoju iskaznicu. Mail-om. Čak sam platila i dostavu na kućnu adresu. Planiram s dotičnom plastičnom karticom mahati za popuste u našim trgovačkim lancima. I muzejima. I gdje god mi daju popust. smokin

Ne pada mi na pamet sjesti u vlak jer boktepitaj kad ću stići do slijedeće stanice. cool

I da - poslala sam mail Matici umirovljenika koji su me uputili, nakon više od 48h, a ne manje kako spominju na svojim stranicama, na lokalnu udrugu. Problem je što je lokalna udruga vezana uz lokalnu tvornicu pa i dalje ne znam kako da se učlanim. I gdje. nut

Inače, postoji određeni respektabilni spisak dućana, rehabilitacijskih i inih lokacija (uglavnom vezano uz zdravlje starijih ljudi) gdje se može konzumirati popust. Pa si mislim - nikad ne škodi imati i takvu vrstu članske kartice. smijeh

Jednom riječju - nisam baš daleko stigla. Barem ne u svojem selu malo. Metropola je već druga priča. No, nastavak slijedi...

Diskriminacija umirovljenika by Rudarka

21.02.2024.

Kao što znate, Rudarka je više od šest mjeseci u mirovini. Da li je to baš željela? Nee.. no, to sad nije dio ove priče. smokin

Uglavnom, kada sam uspjela doći do svojeg rješenja o mirovini (dobrih šest mjeseci bez kune pardon eura na računu blabla) pokušala sam pronaći informacije o popustima/benefitima za umirovljenike. rolleyes

Uglavnom, osim što sam ravno dva (2) puta ušla u muzej/galeriju - od toga nekidan u Ljubljani thumbup na umirovljenički popust i informacije da bih se mogla tokom ove godine voziti vlakovima besplatno - ravno ništa. puknucu

Neću sad o tome da bih vlakom iz svojeg sela malog do Metropole stigla ravno kao od Metropole do većine glavnih gradova Europe avionom nut - nisam sigurna koliko me ta beneficija raduje. naughty

Još jedna mala sitnica - moja mirovina je nešto viša od onih famoznih maksimuma koju spominju naši načelnici, gradonačelnici, ministri i sam premijer - jednom riječju - nisam dobila ni cvonjka od onih famoznih božićnica, uskrsnica i potpora zbog povećanja cijena hrane, energenata i svega što dišemo.

Da se razumijemo, govorimo o mirovini debelo ispod tisuću eura. headbang

U ovom se postu ne spominju mirovine bivših saborskih zastupnika, predsjednika sudova i još nekoliko subjekata koji su rješenja o mirovini dobili po posebnim pravilnicima kao i onih famoznih ratnika NOB-a (doduše, nekako sumnjam da su ovi nosioci mirovina ikad ratovali, odnosno rodili se u vrijeme prošlog svijetskog rata smijeh). no

Što hoću reći - žao mi je ljudi što žive s minimalnim mirovinama i stvarno ne znam kako siroti ljudi mogu platiti osnovne životne namirnice i energente, no - ima nas i ostalih koji stvarno dobivamo mirovine ispod svih standarda, a mi smo kakti "bogati" umirovljenici i tko nas šiša. puknucu

I da - još jedna sitnica - ne znam kako dobiti mjesečni popust u nekim od prehrambenih lanaca što daju umirovljenicima popust - nemam posebno označenu zdrastvenu iskaznicu (što je bilo nekad), niti postoje isplatni listići (barem ne oni starinski - od poštara smijeh), a bome ne želim pokazivati lokalnoj prodavačici puni izvod sa tekućeg računa.

Pitanje se postavlja - kako dokazujem da sam u mirovini? Ovi gore u muzeju/galeriji vjerovali su mi na riječ. thumbup

U sljedećim ću se postovima malo pozabaviti ovom tematikom - što jedan prosječan umirovljenik u RH može dobiti besplatno ili s popustom. Čujemo se uskoro.

Ahoj od Rudarke party

Oznake: umirovljenici

Slučaj Severina.. by Rudarka

24.01.2024.

Za početak - na društvenim mrežama gdje se pojavljujem - prijavljenja sam svojim punim imenom i prezimenom. Ne skrivam se iza lažnih profila. E sad, to ima i svojih mana... no

Upravo sam na kratko ostavila jedan komentar na stranicama koje spominju najnoviju odluku suda da se Severini, po enti put oduzme skrbništvo nad djetetom. Mali je već 10+ godina. Hm. thumbup

Što sam ja komentirala - ovdje ću otvoreno napisati - rekla sam da se slažem da je sramota u našoj zemlji oduzeti skrbništvu nad djetetom majci (pogotovo što se radi o ocu iz druge države i statistici gdje su majkama odzeta prava samo u teškim kriminalnim i/ili psihičkim stanjima - to nije pisalo).

No, isto tako sam spomenula da je gore spomenuta majka - ako ćemo po objavama s društvenim mreža - već više od dva tjedna na odmoru na drugom kraju svijeta. Ako je mali s njom - pitanje je zašto ne ide u školu. Što sam htjela naglasiti - i sama daje povoda socijalnim službama da negativno misle o njoj. bang

Hebiga - to je karma javnih osoba. U nekom trenutku žude da budu poznati, viđeni i komentirani, a u drugom im je to breme. rolleyes

Tu sam negdje shvatila da će moj komentar, koliko god bio pozitivan jer sam naglasila da se i dalje ne slažem s odlukom da se dijete oduzme majci (ne govorimo o imenima nego o principima) - biti dočekan na nož. I izbrisala komentar. namcor

Prvo da komentiram gore navedeni slučaj - otac prebogati Baja iz susjedstva može platiti - pa sad svi govore i sumnjaju da je platio socijalnu, sud, školu (navodno ravnateljicu)... ja bih provjerila koliko je on fizički bio u RH (u kakti svojoj kući u centru Metropole) i koliko onda ima prava na sudjelovanje u odgoju djeteta.

Drugo, majka poznata estradna zvjezda (što je je - moramo reći istinu smijeh) kojoj je kruh pjevanje u večernjim terminima, putovanja i kako bi to narod rekao - neuredan život.

S treće strane radi se djetetu koji ulazi u pubertet i koji će - vjerujte mi imam vlastitog iskustva - u tom trenutku ludila učiniti sve da mu bude lakše u životu (čitaj: ne odlazak u školu, ne učenje, ne - svega što se sjeti). Ovakve sudske nedosljednosti neće pridonijeti njegovom zdravom odgoju. Znam da to nije naš problem, no, nekako ti teško kad čuješ da stvari ne valjaju... rolleyes

Što ću na kraju reći - bez obzira na moje opservacije vezane uz gospođu Vučković, ona je ipak majka. I ja sam majka. I baka. I svi smo na tvojoj strani Seve. hrvatska

Cipar by Rudarka

15.01.2024.

Eto mene opet i u ovoj 2024.! Ahoj wave

Malo za razonodu - ispričati ću vam kako nam je bilo na prošlotjednom putu na/u Cipar.

Ae - novogodišnje želje se ispunjavaju (uključujući i torbicu što sam si sama poklonila zujo).

Uglavnom, niskobudgetnim letom u cik zore - prije 6 h krenuli smo prema Cipru. Cipar je otok odnosno europska država na Mediteranu - bliže su joj Turska, Libanon i Sirija nego recimo Grčka. No ajde... nikad nismo bili. smokin

Sitna napomena - na Cipru ne žive Ciprani - pošto takav narod ne postoji nego Grci i Turci kao većinski narodi. Turci su se svojedobno odvojili - recimo trećina do četvrtina otoka je tzv. Turska republika sjeverni Cipar kojeg je priznala - gle čuda - samo Turska država. naughty

Sam otok je skoro pa muzej na otvorenom - od neolita na ovamo, no najviše ima helenističkih i rimskih ostataka. Najpoznatiji su mozaici u Pafosu (3 st naše ere), kao i one famozne stijene Petra tou Romiou gdje se po antičkim pričama rodila Afrodita - iz pjene što more stvara na tom mjestu. Prelijepo. Nedaleko stijena postoje i ostaci Afroditina hrama. sretan

Kako bi bili mobilniji, naravno da smo rentali automobil. I tu ne bi bio problem da se kao britanska ostavština ne vozi lijevom stranom. Što naravno predstavlja problem za sve turiste, osim naravno Britanaca. nut

Smjestili smo se u mjestu Pafos - gdje smo i sletili. Pafos je grad koji se u obalnom pojasu sastoji od niza hotela i smještajnih objekata - apartmana. Kako to izgleda ljeti kad su svi kapaciteti popunjeni - ne mogu si zamisliti. Pogotovo što baš i nema dućana i kioska sa hranom/voćem kao recimo kod nas na moru. Negdje je to luda kuća. naughty

Domaćini - Grci su simpatični, otvoreni, pričljivi. Ima dosta konobarica slavenskog porijekla - da li se radi o Ruskinjama ili Ukrajinkama - stvarno ne znam. Bilo mi nezgodno pitati. Isto tako, navodno je dio izgrađenih objekata uključujući golf resorte financiran ruskim novcem. Neki od objekata su i dalje u izgradnji. Znači - izgradiš golf teren i recimo tridesetak kuća okolo, pa se širiš dalje na okolna brda. Cipar čak ima i jedno PGA igralište. Začuđujuće, nije bilo naskuplje, ali je bilo prekrasno za igru. thumbup

Što još reći - golf je bio odličan jer smo na +20 igrali u kratkim rukavima dok je kod nas stigao onaj zimski val. Za kupanje, čak i u bazenima pred hotelima je malkice prerano, no zato je odlično za šetnje po muzejima na otvorenom. Cijene ulaza u svaki od tih muzejski prostora je oko 2,5 - 3 eura. Skoro pa đaba. fino

Hrana je grčka, ali baš ne u potpunosti - nemaju toliko maslina i maslinovog ulja, a isto tako neke od klasika grčke kuhinje ne možete naći na Cipru. Cijene - sada u zimskom razdoblju su negdje kao i kod nas u većim gradovima Hrvatske. Nije baš bagatela, no nije ni preskupo. Pretpostavljam da se početkom turističke sezone i to mijenja.

Znači - ako možete putovati sa nekoliko krpica što stane u ručnu prtljagu, na Cipru ste za manje od 50 eura u više - manje udobnom trosatnom letu. Nas je let stajao mrvicu više jer smo vukli i svoju golf opremu. No, i uz kofer i sportsku torbu, to je i dalje prihvatljiva cijena za odmor na suncu. Uz mrvicu povijesti umjetnosti i arheologije. Preporučam. cerek

Eto toliko. Kako i dalje ne znam kako, a bome mi se i ne da - uskraćeni ste za slikovni dio ovog posta. No vjerujte, slike su prekrasne.

Želje i pozdravi 2023 by Rudarka

08.12.2023.

Došao je i taj dio godine kad se Rudarka prisjeća godine na odlasku i podijeli sa blogerskim pukom svoje želje za iduću. smokin

Što se tiče ove na odlasku, mogu samo reći da se niti jedan moj plan nije ostvario već u nekom tvistu izvrnuo u nešto - nekad dobro nekad ne. rolleyes
Kao prvo - ganjala sam rješenje za mirovinu dobrih pola godine. Sva sreća da mi kruh i mlijeko nije ovisilo samo o mirovini. Bome bi gladovala... blabla

Da li mi se tko ispričao? Ma nee... još su bili ljuti što im se miješam u posao i tražim odgovore od državnih nam namještenika. No, završetak priče okrunila sam jednom slatkom fešticom uz janjca kojeg sam jedva pronašla... party

Veći dio ljeta sam provela na relaciji more - kopno. Malo posla doma, pa opet u jedan prekrasan kamp. O njemu sam ispisala i previše postova, pa sve znate. Da li je to bio plan? Ma jok. nut

Isto tako sam u nekom trenutku početkom jeseni skoro pa počela pakirati kofere. No između odlične poslovne ponude, novog života, novog početka (i novog jezika) - što je pitanje da li mi je uopće bilo potrebno u ovim mojim godinama - desio se loši klik sa izvršnim direktorom, mladim nadobudnim managerom koji je u meni vidio samo staru babu. A ne stručnjaka. rolleyes

Guzda se razveselio kad sam dobila odbijenicu. Pošto život i dalje ide i ne mogu se požaliti... nije na meni da se bunim previše. smijeh

Koliko god smo imali nekih ludih i velikih planova za putovanja, sve se stalno nešto izvrtalo. Em je Guzda imao previše posla, em se posao odužio i/ili naplata. Stalno smo nešto odgađali. No, to ne znači da nije bilo pića i lagane klopice s pogledom na Akropolu, golf na obali Atlantskog oceana, tapasi u Sevilli, šetnjica uz mađarsko more, slovenska golf igrališta... thumbup

Da se vratimo na golf - Rudarka je u nekom trenutku osvojila prvo mjesto, ogroman pokal i zavisne poglede ostalih... a stvarno nisam mislila da sam tako dobra. zujo

Za kraj - što si želim? Putovanja, novih golf igrališta, malo posla (tek toliko da ne zahrđam - e da, i tu imam još jednu titulu - službeno sam postala predavač naughty) i novu torbicu... zubo

I da - i mir u svijetu. cerek

Ahoj od Rudarke

Bivši ministar i što sve ispliva kad se desi s*anje... by Rudarka

16.11.2023.

Svakim danom izlaze nove informacije vezane uz prometnu nesreću sad već bivšeg ministra. rolleyes

Za početak - nadležni su tvrdili da dotični nije bio pod utjecajem alkohola. Doduše, ako je isti sa teškim povredama glave, trupa i lomom noge (navodno) saniran i odvezen na hitni prijem u najbližu bolnicu - nisam baš sigurna da su mu mogli napraviti alkotest. Teško da je bio u prisebnom stanju. No, dobro... 0,21 promil alkohola u krvi su vjerojatno "zaostaci" od večeri prije. I nije da s tim ne smiješ voziti. Nije mi jasno zbog čega je policija dala takvu izjavu u startu... no

Slijedeće je isplivalo da je gospodin B. u funkciji ministra (još k tome obrane!) štićena osoba i da ne smije sam, bez pratnje i službenog vozača okolo lunjati. Službeni vozači prošli su nekoliko tečajeva sigurne vožnje, uključujući i vježbanje vožnje u slučaju napada (vožnja u rikverc pod punim gasom i sl.). sretan

E sad je tu isplivalo da je vozilo i dodijeljen vozač sudjelovalo dan ranije u nekoj prometnoj nesreći (znači da auto nije u voznom stanju) i to zato što je isti vozio civilnu osobu - neku žensku osobu, no u ovoj priči spol te osobe nije bitna. Bitno je da po pravilnicima nije dozvoljeno pošto ministra obrane štite i voze vojna lica. A ne vozači državnog protokola. Ako je dotična osoba uopće trebala biti vožena. No sjetimo se Bandića i njegovih vožnji zagrebačkog mesara na kolinje u BiH, prevoženje jedne članice gradske skupštine iz Češke u Zg i nazad i tko zna još kojih bisernih ideja bivšeg nam gradonačelnika. blabla

Ali to nije sve! naughty

Danas u javnost izlaze i detalji samog vozila. Naime, terenac u vlasništvu bivšeg ministra je nabrijan dodacima - uglavnom za lov - specijalnim branicima, vitlom, ojačanim ovjesom i tko zna još kojim čudima. I sva ta drangulija se svake godine skidala da bi vozilo prošlo tehnički pregled. Jer ništa od navedenog nije dozvoljeno kao oprema na vozilima u Lijepoj našoj. headbang

Postavlja se pitanje da li su nabrijani dijelovi vozila - polu tenka zapravo bili ključni faktor zbog kojeg je jadan čovjek u kombiju poginuo. burninmad

I još za kraj - žao mi je obitelji poginulog.

No, ne može mi premijer javno reći da će zbrinuti obitelj. Zašto? Jer je njegov ministar odgovoran? Pa nisam ja. Odnosno nismo mi - porezni obveznici. Nek to premijer plati iz svog džepa ako smatra da je potrebno. mad

Toliko od Rudarke

Ahoj.

Knjaz, Marko G. i ostali... by Rudarka

31.10.2023.

Jučer je u jednoj od novih epizoda famoznog Knjaza gostovao Marko G. tzv. Modni mačak. smijeh

I sad se vi pitate što Rudarka ima s tim? No da, kao prvo - divim se Knjazu koji uspije spojiti nespojivo - samo se sjetite one jedne emisije Mjenjačnica sa Severinom - kad je uspio pronaći osobu koja nema pojma tko je Sevka Nacionale - Romkinju H. - ubi me kako se ono zove, majku 17-ero djece. smokin

Da se vratimo na Marka G. oliti Modnog mačka. Svojedobno su se ljudi ismijavali mladom nadobudnom čovjeku kad se otkrilo da je na društvenim mrežama izrezivao svoju sliku i "lijepio" na pozadinu modnih i turističkih lokacija. Smijali su se i njegovom izričaju - (pre)skupe odjeće i obuće, uz dodatak tzv. IT torbica. Da li su tada bile original ili ne - nije na meni da sudim. nut

No, u međuvremenu je Marko od tog nekog čudnog (da se razumijemo, u New Yorku ili Londonu bi bio top fino) "dječaka" postao poznat, priznat i dobro plaćen modni stilist. O da, postoji i to.

Modni stilist je osoba koja za neku (poznatu) osobu, koja nema vremena da se bakće sa najnovijim modnim trendovima, eventima na kojima se mora pojaviti, da ne spominjem da se od takvih osoba očekuje da se ne pojave u istom dva puta za redom rolleyes pripremi tzv. stilling što bi značilo - odjeću, obuću, način šminkanja, frizuru i možda još ponešto što ja kao laik nemam pojma. zubo

Uz riječ poznatu ja bih dodala i bogatu, no gledajući sve ove naše poduzetnike, a posebno žene - poduzetnice i njihovu loše skrojenu i odabranu odjeću i obuću mogu samo konstatirati da smo mi daleko od svijeta u kojem netko tko drži do sebe, a za to ima dovoljno financijskih sredstava odluči investirati i u izgled odnosno "image" sebe. A time i poduzeća kojeg predstavlja. No da. rolleyes

Da se vratimo na jučerašnju emisiju u kojoj Marko i lokalni skupljač boca iz Virovitice , pred kamerama odrađuju skupljanje i cjelodnevno druženje. Osim što je Marko stvarno suosjećajno slušao priču o medicinskim tegobama gospodina Z. i u startu pomislio da ovaj živi od skupljanja tih boca, isto tako sam bila oduševljena njegovom mimikom lica kad je Knjaz objasnio da gospodin Z. svoju ušteđevinu od sakupljanja boca potroši na putovanjima, od kojih su neka bila i daleko... uključujući Meksiko. Luudo. cerek

Što me zapravo fasciniralo? Pa to da je Marko bez većih trzavica odrađivao sve što je luudom (kako to drugačije nazvati?) Knjazu palo na pamet. Budimo realni - da smo mi u toj emisiji - kako bi se mi ponašali??

i za kraj - volim kad uporni i marljivi ljudi dođu do svojih ciljeva. Marku nije novac pao s neba. U ovom trenutku on se može ponašati i oblačiti kako god da ga je volja i to cijenim. Treba zaslužiti takav status. Bravo Marko! thumbup

Još jedna sitnica - svojedobno sam pratila Marka na društvenim mrežama. Iz nekog razloga to ne mogu.

E hebiga, nisam sigurna da će Marko naći Rudarku da to ispravi. No, nema veze. party

Ahoj od Rudarke

A sad malo o meni.... by Rudarka

12.10.2023.

Moram priznati da me nije bilo dosta dugo. no

Definitivno je jedan od razloga što sam se htjela "pohvaliti" statusom umirovljenika. No, kako to već biva u ovoj Lijepoj našoj - od svibnja do sada još uvijek nije stiglo moje rješenje. U međuvremenu sam čak na trenutak posegnula za odvjetnikom, no nisam sigurna da je iole pomogao pogurati rješavanje tog problema. bang

No, nakon šest mjeseci, seljakanja predmeta iz sela do županijskog nam središta u metropolu, pa natrag istim putem... izgleda da će nešto biti. zujo

Htjela sam vam napisati jedan dobar post o mini putovanju u Mađarsku. Neugodno sam se iznenadila kad mi nije dalo staviti fotografije. Pa mi je bilo blesavo opisivati nešto bez slikovne podloge. Slobodno mi u komentar kratko objasnite kako da to napravim. rolleyes

E da, skoro je Rudarka otišla na rad u Obećanu zemlju (jelte Dojčland). Već je pakirala i kofere. Nooo... mladi i nadobudni manager-i ne vole stare babe. Točka. puknucu

A onda to svim ostalima u lancu stvara probleme. Samo ću staviti jednu crticu iz te priče - HR partner (Nijemac) je napisao "It's a shame". Što ćete više... nono

Da li mi je krivo? I da i ne. Ponuda je bila više nego primamljiva. S druge strane - da li mi stvarno u ovim godinama treba totalna promjena okruženja, ljudi, pa i same kulture života? Možda i ne. hrvatska

Što radim? smokin

Zapravo svašta. Od nekih stručno-ekspertnih poslića/poslova do javljanja na natječaje. One manager-ske. Pa stalo nešto načekavam, veselim se, tugujem, budem razočarana i tako u krug. naughty

Pa sjednem sama ili sa Guzdom u auto i odjedrimo na neku novu golf destinaciju. Obilšli smo do sada popriličan broj novih igrališta u Sloveniji, Mađarskoj, Srbiji, Grčkoj, Španjolskoj.... a biti će ih još. zubo

I za kraj - samo da znate da sam osvojila svoj prvih pehar u životu. U golfu. Prvo mjesto. Velika kanta. cerek

Ahoj od Rudarke

Put putujem... i živciram se by Rudarka

15.08.2023.

Nije mi baš jasno kako netko može mrtav hladan ući u fontanu (govorimo o fontani Trevi u Rimu), a da nije razulareni pijani maturant na "ludi dan", gacati po istoj, pa s flašom loviti frišku vodu. Alo? blabla

To je jučer napravila neka žena - turistkinja (turistica?) usred bijela dana u Rimu.

Doduše, nedavno se "uklesao" neki mladac u rimsku arenu odnosno urezao ime i još sve to snimio i pustio u javnost. Ludilo brale... headbang

U posljednje vrijeme se turizam, pogotovo onaj nekakav putopisni sveo na traženje najboljih ili po društvenim mrežama hot spot mjesta gdje se obavezno moraš slikati. Pa je na takvim lokacijama gužva kao da je sajmeni dan u Benkovcu. naughty

E sad, nije da svi ti famozni turisti imaju para. O ne ne... oni bi putovali što jeftinije, smjestili se u što skromnije, jeli... da sad ne nabrajam dalje. No, u posljednje vrijeme mi jako idu na živce društvene mreže, odnosno neki od grupa gdje se dijele savjeti vezani uz putovanja. Pa je najveća prepiska oko toga kako da ogromni 30-kg kofer uguraš pod ručnu prtljagu u niskobudgetni avion. Alo? bang

Malo Rudarka djeluje živčano? Ma i da i ne. smijeh

Više manje sjedim doma (doduše, moji pratitelji na društvenim mrežama ne bi rekli naughty), pratim neke poznate pustolove kako bauljaju po svijetu i razmišljam si kako bih sjela u First class i odletjela daleko, daleko...

A na tom "daleko" ne bih željela vidjeti hrpu mladaca kako se nagurava na selfi section. Ili kao nedavno u Malagi - nismo uspjeli naći mjesto u jednom restoranu jer je kakti poznat, pa se svi ugurali... a mi smo baš htjeli sjesti, odmoriti, nešto fino pojesti... njami

Eto tako, malo mi dosadno.

Ručnici, ručnici... by Rudarka

08.08.2023.

U posljednje vrijeme svi su se raspisali o famoznim ručnicima. Onima na plaži, naravno. smokin

Koliko se sjećam, već su neki grado/načelnici, da budemo precizniji - gospođe gradonačelnice krenule u rat protiv famoznih "rezervacija" na plažama u obliku ostavljanja ručnika i to još prije par godina. zubo

Naravno da je nastala drama. I pravedan bijes navedenih furešta. Što je njihovo precious mjesto nestalo zajedno sa hrpom ostalih ručnika što su ih komunalni redari pokupili u sumrak ljetnog morskog dana. lud

Navodno se iste stvari dešavaju i u resortima, bez obzira što ima ležaljki ko pljeve. Na svu sreću, naš dodir s takvim mjestima je bio izvan full sezone, pa je bilo mjesta koliko hoćeš. smijeh

Da se vratim na onaj famozni kamp što sam posjetila ovog ljeta. Bez obzira što se kamp nalazi uz dovoljno obale, pa postoji nekoliko prekrasnih plaža/uvala, što ima ležaljki i suncobrana koliko ti volja, opet se dešavalo da su iste bile ranom zorom zauzete. no

I sad ti dođeš na plažu s malim djetetom - recimo u 8 i 30, a ono većina ležaljki zauzeta. Halo? puknucu

Doduše, krajem dana su se sve te ležaljke spremale na hrpu tako da su i zaboravljeni ručnici završili sa strane. No, to me ne tješi. Ne vidim razloga zašto "čuvati" mjesto kad tako i tako uletavaš na plažu i natrag do smještaja u par minuta. Bezobrazno do boli. Da sad ne spominjem da je 90% kampa bilo popunjeno ljudima izvan Lijepe naše. Baš me zanima da li to rade i u svojim državama. rolleyes

I za kraj - uvela bih malo više reda. Ako se smanjio broj polugolih spodoba što bauljaju urbanim dijelovima naših starih gradova na obali - na način da ih se upozorava, a ponekad i novčano kažnjava, zašto se to ne bi moglo primjeniti i na famozne ručnike. naughty

Do slijedeće ljetne avanture, ahoj od Rudarke